Контраст contrast
Шрифт Очистити
Сховати налаштування
 
01.09.2014

Приймання запитів та надання інформації

 
Відповідно до вимог статті 19 Закону, запити на інформацію можуть подаватися на вибір запитувача в усній, письмовій чи іншій формі (поштою, факсом, телефоном, електронною поштою). Запит може бути індивідуальним або колективним. Письмовий запит подається в довільній формі.
Приймання запитів та надання доступу до публічної інформації проводиться у кабінеті №7 приміщення прокуратури області, що знаходиться по вул. Святослава Ріхтера, 9 в м.Житомирі.  
 
 
Графік прийому запитувачів інформації 
Робота із запитувачами інформації проводиться у робочий час:
понеділок - четверг з 9 .00 год. до 18.00 год.
у п'ятницю – з 9.00 год. до 16.45 год.
обідня перерва з 13.00 год. до 13.45 год.
 
Запити на інформацію у прокуратурі Житомирської області подаються:  
- письмово за адресою: 10008 м. Житомир, вул. Святослава Ріхтера, 11
- тел/факс: (0412) 47-03-46;
- адресу електронної пошти: [email protected];
 
Запит на інформацію має містити (стаття 19 Закону):
1) ім’я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку, якщо такий є;
2) загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;
3) підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.
 
З метою спрощення процедури оформлення письмових запитів на інформацію прокуратурою Житомирської області розроблено відповідні форми запитів, які можна отримати у кабінеті № 7 прокуратури області та на даному веб-сайті.
 
 
           У разі якщо з поважних причин (інвалідність, обмежені фізичні можливості тощо) особа не може подати письмовий запит, його має оформити відповідальна особа з питань доступу до публічної інформації, обов'язково зазначивши в запиті своє ім'я, контактний телефон, та надати копію запиту особі, яка його подала.
 
 
Інформація на запит надається безкоштовно.
 
Згідно з вимогами ст. 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації” розпорядник має право відмовити в задоволенні запиту у таких випадках:
1) розпорядник інформації не володіє і не зобов'язаний відповідно до його компетенції, передбаченої законодавством, володіти інформацією, щодо якої зроблено запит;
2) інформація, що запитується, належить до категорії інформації з обмеженим доступом відповідно до частини другої статті 6 цього Закону;
3) особа, яка подала запит на інформацію, не оплатила передбачені статтею 21 цього Закону фактичні витрати, пов'язані з копіюванням або друком;
4) не дотримано вимог до запиту на інформацію, передбачених частиною п'ятою статті 19 цього Закону.
Статтею 23 вище вказаного Закону передбачено право запитувача на оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядника інформації, які можуть бути оскаржені до керівника розпорядника, вищого органу або суду.
 
Запитувач має право оскаржити:
1) відмову в задоволенні запиту на інформацію;
2) відстрочку задоволення запиту на інформацію;
3) ненадання відповіді на запит на інформацію;
4) надання недостовірної або неповної інформації;
5) несвоєчасне надання інформації;
6) невиконання розпорядниками обов'язку оприлюднювати інформацію відповідно до статті 15 цього Закону;
7) інші рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації, що порушили законні права та інтереси запитувача.
 
Оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформації до суду здійснюється відповідно до Кодексу адміністративного судочинства України.

кількість переглядів: 1749