Контраст contrast
Шрифт Очистити
Сховати налаштування
 
25.10.2016

До прокуратури Житомирщини надійшло майже 6 тис звернень, кожному з яких приділено належну увагу

   Про це повідомила начальник відділу організації прийому громадян, розгляду звернень та запитів прокуратури області Лілія Лук'янчук.
     «З вирішених переважають звернення з питань досудового розслідування – 2117, з яких більшість -  974 - на дії і рішення слідчих органів поліції, з питань представництва інтересів громадян і держави в суді - 110 звернень та з інших напрямів прокурорської діяльності», - зазначила Лілія Лук’янчук і додала, що 34 звернення громадян надійшли на телефон „гарячої лінії”.
     Керівник відділу зауважила, що значна кількість мешканців області звертається до приймальні громадян з питаннями, вирішення яких вже не відноситься до компетенції органів прокуратури. Зокрема, понад 1800 ( 32%) скарг і заяв стосувалися питань, вирішення яких належить виключно до компетенції органів влади та контролю. Тому, відповідно до чинного законодавства, прокуратурою їх скеровано для вирішення за належністю.
   У звязку із внесеними змінами до законодавства доцільно нагадати наступне. Вiдповiдно до Закону України “Про прокуратуру” від 14.10.2014, органи прокуратури позбавленi функцiї здiйснення нагляду за додержанням та застосуванням законiв. Зокрема, прокуратура не має повноважень здiйснювати перевiрки підприємств, установ i органiзацiй на предмет додержання ними законодавства. Це ж стосується i розгляду звернень громадян із зазначених питань.
    Відповідно до вимог статті 16 Закону України “Про звернення громадян”, скарги на дії чи рішення органу державної влади, органу місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації, об'єднання громадян, засобів масової інформації, посадової особи подаються у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі відсутності такого органу або незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням - безпосередньо до суду.
     Крім того, кожен має право звертатися за захистом своїх прав до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, який приймає та розглядає звернення громадян щодо відносин, які виникають між заявником та органами державної влади, органами місцевого самоврядування та їх посадовими і службовими особами. Уповноважений приймає та розглядає звернення громадян України, незалежно від місця їх перебування, іноземців, осіб без громадянства, які перебувають на території України, або осіб, які діють в їхніх інтересах.  

Автор: Прес-служба прокуратури Житомирської області
кількість переглядів: 1676