Порядок складання, подання запитів на інформацію, розташування місць, де надаються запитувачам відповідні бланкиВідповідно до вимог статті 19 Закону, запити на інформацію можуть подаватися на вибір запитувача в усній, письмовій чи іншій формі (поштою, факсом, телефоном, електронною поштою). Запит може бути індивідуальним або колективним. Письмовий запит подається в довільній формі.
Приймання запитів та надання доступу до публічної інформації проводиться у кабінеті №104 приміщення Житомирської обласної прокуратури ( вул. Святослава Ріхтера, 9, м. Житомир 10008 ).
Робота із запитувачами інформації проводиться у робочий час:
понеділок - четвер з 9.00 год. до 17.45 год;
у п'ятницю – з 9.00 год. до 16.30 год;
обідня перерва з 13.00 год. до 13.45 год.
Запити на інформацію подаються:
-письмово за адресою: вул. Святослава Ріхтера, 11 м. Житомир 10008;
-тел:(0412)41-30-27;
-електронна пошта: [email protected];
Запит на інформацію має містити (стаття 19 Закону):
1) ім’я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку, якщо такий є;
2) загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;
3) підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.
З метою спрощення процедури оформлення письмових запитів на інформацію розроблено відповідні форми запитів, які можна отримати у кабінеті № 104 Житомирської обласної прокуратури та на даному веб-сайті.
У разі якщо з поважних причин (інвалідність, обмежені фізичні можливості тощо) особа не може подати письмовий запит, їй буде надана допомога в оформленні запиту відповідальним працівником прокуратури. Інформація на запит надається безкоштовно.
|
кількість переглядів: 738 |