Контраст contrast
Шрифт Очистити
Сховати налаштування
 

Порядок складання, подання запитів на інформацію, розташування місць, де надаються запитувачам відповідні бланки

 
 
Відповідно до вимог статті 19 Закону, запити на інформацію можуть подаватися на вибір запитувача в усній, письмовій чи іншій формі (поштою, факсом, телефоном, електронною поштою). Запит може бути індивідуальним або колективним. Письмовий запит подається в довільній формі.
 
Приймання запитів та надання доступу до публічної інформації проводиться у кабінеті №104 приміщення Житомирської обласної прокуратури ( вул. Святослава Ріхтера,  9, м. Житомир 10008 ).
 
Робота із запитувачами інформації проводиться у робочий час:
понеділок - четвер з 9.00 год. до 17.45 год;
у п'ятницю – з 9.00 год. до 16.30 год;
обідня перерва з 13.00 год. до 13.45 год.
 
Запити на інформацію подаються:
-письмово за адресою: вул. Святослава Ріхтера, 11 м. Житомир 10008;
-тел:(0412)41-30-27;
-електронна пошта: [email protected];
 
Запит на інформацію має містити (стаття 19 Закону):
1) ім’я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку, якщо такий є;
2) загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;
3) підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.
 
З метою спрощення процедури оформлення письмових запитів на інформацію розроблено відповідні форми запитів, які можна отримати у кабінеті № 104 Житомирської обласної прокуратури та на даному веб-сайті. 
 
У разі якщо з поважних причин (інвалідність, обмежені фізичні можливості тощо) особа не може подати письмовий запит, їй буде надана допомога в оформленні запиту відповідальним працівником прокуратури. Інформація на запит надається безкоштовно.
 

кількість переглядів: 738